When life gives you lemons...bake a lemon cake

Längesen sist, joo! Men sådär som rubriken säger, stämmer. Alias, du får något, du tar det där "något" och gör det till vad du kan, det bästa du kan.
 
Det känns som att allt är så himla svårt och tråkigt just nu. Jag försöker men bara misslyckas. Får inget tillbaka för allt det arbete jag gör. Känns som att jag springer på ställe.
 
Jag vill bara göra något, framsteg, ha kul, lyckas, känna mig bra och få något stort gjort.
I måndags började en ny tid. Nu är det dags att försöka. Allt och lite till. Ska kämpa och lyckas, försöka mitt bästa och se hur det går. Imorgon är det uppsats. Ska fösöka så gott det går och inte gå där ribban är som lägst. Nu kör vi! Men somsagt det är imorgon, idag är idag. Det är morgonens problem, och eftersom det inget går att göra eller förbereda så är det bäst att inte heller tänka på det. Alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0