"Varför jag?"

Kom just hem från en kompis som vi sov över hos. Har lite dålig känsla trots lördag...vafan?
Inte har jag nåt imot denhär dagen förövrigt men det harmar bara så tusan för har mycket som jag borde göra. Tur så finns det en dag imoron också.
 
Har mycket att läsa i psykologi. Nåjaa ja ska kämpa. Sen har jag också en uppgift att göra i psykologi  som tar lääänge. Plus att jag borde göra massa i finskan och engelskan men...nåjaa nog klarar jag det. Borde läsa massa i böckerna också...men vafaan jag ska klara det. 
 
Nu ska jag äta lite och se på min favoritserie. Sen tar jag och läser jag lite psykka. Sen blir det finska och enkka. Inte är det så hemskt som jag får det att låta. I know jag överdriver. Nååh, tur att det bara är första veckan i nya perioden, så ingen stress. Bara att försöka så går det nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0