I'll try



Känner mig smått no-life såhär på en freda kväll. Men pårikit orkar jag inte rulla iväg mig nånstans. Sku ientligen villa typ göra någo me nån, sku verkligen villa ha en viss typ brevi mig och bara va me den människan menmen...så är det int nu, INTE ÄNNU! ;D Imoron har ja int heller någo planer förutom att chilla, ja e helt livlös. Sku bara villa ligga på soffan med en viss person ja saknar just nu...'

Imoron ska jag hinna med skolarbeten. Det blir att läsa modda-bok och jobba på tecka-projekt. Läsa filosofi och göra läxor och hissa borde jag oxå läsa på...f*ck! Och gå ut på länk/promenad och ÄTA! :D
Kanske ett varv till stan...that's all jag orkar med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0