We'll make it count by making it happen

Åjaah, fredag! Såå nice! Fast jag gillat att komma tillbaka till skolan ska det ändå bli såå skönt att få vara hemma (läs: göra vad jag vill) här nu två dagar. Eller å andra sidan finns det snarare saker jag MÅSTE göra. Ikväll är det för avsikt att gå på dans/keikka och ha det skitkul. Imorgon dansträning, ev. filmkväll (men jag tror inte det). Söndag, träning på kvällen men på dagen måste jag hinna med mycket skolarbeten och packing! Så blir det!

Nästa vecka utomland till 6 dagar, nästan en vecka. Tur så man får "get outta town". Jag tror jag kommer må bra av att nästan en vecka slippa bort från denna "håla", hahah :D

Joojoo, hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0