Now I gotta get outta town

Imoron bär det av utomlands, såå jävla skönt men ändå inte. Jag vet, jag klarar nog att catcha upp skolan sen, det gäller bara att lägga i mer sen! Det finns lite "på hälften" saker just nu här hemma, så är det bara. Det blir ALDRIG en såndärn situation då allt är perfekt och då kan man ge sig av. Nej nej, lika bra att lite fly iväg på semester och ha det bra där. Så kommer jag tillbaka sen och så får man se vad situationen är sen. Såå jäkla skönt att få komma bort från denhär stan ett tag. Det kommer nog att göra gott dethär!
Menmen, varför bekymra sig så? Jag är tillbaks innan jag vet ordet av. Så går det alltid...nuu, bara chilla och ta det easy. I bästa fall får jag se på fb och mail fast jag är utomlands :D

Nu blir det tv och sen sova! Nu ska jag ha en braa attityd. Som alla mina kompisar säger, njuta, ta allt utav det och glömt små skit bekymmer, det är INTE värt det i slutändan!!!


Adios! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0