I saw the stars and the music told me what to do

Ha just kommi hem efter en roligt kväll. Alltid lika kul att tillbringa tid med vännerna.
Det jag stör mig mest på just nu är att det jag drömmer om att göra blir oftas bara vackra tankar som jag aldrig ändå kommer att våga göra! T.ex. fråga numret av en gosse som jag vill känna mer.
Ska jag våga göra det? Hmm...har lovat mig att våga göra det innan sommarn?! Jaaa!!

P.S Fick en idé idag. Tänker göra en LÅÅNG lista på upplevelser år 2012, listan kmr nästan bli FÖÖÖR lång. Tanken är att börja uppskatta mer det små, roliga saker i vardagen. Som t.ex. titta på stjärnor, gå i skymningen eller baka en kaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0