I just wanna live my life, and you can be sure I will

Sitter här och äter godis och ser på film. Snart blir det dax att göra skolarbeten och sen på bändträning. Inte så mycket extra idag, men ändå har det varit en helt bra dag tycker jag. Funderar för mycket på englandsresan bara, ja tror det är dax för mig att lämna det bakom mig, i mitt förflutna och istället blicka fram till nya utmaningar som kommer.

Jag veeet, jag tänker för mycket på livets mening, och levandet av livet. Jag borde försöka att sluta fylla min tid så mycket i rädslan av att "livet går förlorat". BARA LEVA OCH SE VAD SOM HÄNDER!
Denhär veckan tror jag inte att kommer att bjuda på så många överraskningar men...vad gör det??? Alltid kan man inte vänta sig massor. Kanske rentav riktigt skönt med en lugn vecka, catcha upp i skolarbeten, en arbetsintervju, eventuellt biobesök med vänner och senare på veckan på teater med ett större chack! Det är vad de blir!!!

Men jag håller mig till min princip!!! Jag lever idag, inte imorgon, inte igår! Imorgon kommer att komma, igår har redan varit. Jag lever nu, och det är idag jag ska fokusera på och göra det bästa av tiden jag har!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0