I feel so lonely

"Det var länge sen jag såg dej sist, eller var det det?
Det beror på vem man frågar, det var nästan en vecka sen
jag såg dig sist. Det känns så konstigt. Jag vet att du är ute
där någonstans, antagligen inte ens så långt i från var jag
själv befinner mig nu. Varför är vi åtskilda då, när vi skulle
kunna var tillsammans? Du är ju där ute, och siter här,
vi är nog inte ens långt ifrån varann, varför blev det såhär?
Jag undrar vad du gör just nu, var du är, vem du är med, vem
du tänker på...är det kanske mej? Jag har ingen aning om det!
Det ända jag vet är att vi lever samtidigt, nära varann och åtskilt.
Varför är det såhär? Du borde ju vara här hos mig!"

FAAN, jag borde läsa på prov men nej jag ork inte...ska snart ta mig i kragen och börja med fysik och matte. Fast det finns oändligt myket annat jag skulle vilja hinna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0