I won't admit it

Sitter här och har tråkigt. Jag kommer antagligen att ha tråkigt resten av v-slutet också. Har haft roligt  på veckan så det kmr antagligen medföra tråkigt veckoslut tror jag. Ork inte! Kan det inte bara vara måndag nu va? Konstit att jag längtar till skolan men det gör jag faktist!

Bäst att ta detta RIKTIGA hemma veckoslutet till vara och göra saker som man inte annars hinner med. Har franska omtagning på tisdag så jag MÅSTE läsa till det. Lika bra kanske att jag bara kmr att va hemma, nu har tid att läsa. Och ientligen har jag ingen ork till att fara nånstans för har snuva och ont i halsen, så jag är ganska trött...nåjaa. De här två dagarna kmr säkert att gå snabbt tror ja ;)
Man får väl sitta med telefon i handen och huvu framför facebook om d blir tråkit! Men annars ska ja försöka undvika facebook, man blir bara besviken...

De dåliga med att vara hemma ett helt veckoslut e att man får massa tankar och dåligt nog brukar jag springa från mina egna tankar så gott jag kan...tragiskt är det! Och det hela blir inte bättre av att jag fick veta att den person jag mest av alla vill träffa är där som jag brukar vara (de senaste månaderna) men nu är jag inte där förståss...hur ska jag överleva detta veckoslut, säg mig det??? Nåjaa, titta på filmer blir det säkert och läsa på franska. Vi tar det så, och sen blir det måndag!!! 

Nu ska jag vara positiv, film, godis, franska, hemma, vila, chilla, tv, sova, ut och gå! Det måste bli en bra kombination ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0