And so it all changed

Det blev en jättebra dag, dock inte på det sättet som jag trodde. Tänk så mycket som kan förändras på så kort tid. Hoppas livet ler en hel bit framöver. Har fina planer i sikte, keikka, dans och filmkväll i veckoslute. Dock ett prov imoron, men såå skönt att ha det över sen :)

Dessutom fick jag sådan inspiration och hopp att verkligen våga kasta mig in i nåt jag länge grubblat över. Jag vet att några försöker stoppa mig men, låt mej nu säga. Jag vill verkligen göra detta och leva livet med dessa nologa och kanske ångerfulla saker jag åtar mig. INGET kommer alrig att hända om man inte chansar och försöker. Det är ju värt det! Och för f*n, något spännande måste man ju hitta på ibland ;) (läs: ofta)! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0