Show me what you got

Sitter här och känner mej lite sentimental. Ska idag iväg på tre dagars skolresa, vi är borta bara två nätter...men jag är en sån person som trivs bäst med att sova i egen säng ;D Men nåjoo, visst ska det bli roligt och det är kul med lite omväxling. Har trots två skolveckor redan fastnat i ruterna så det är bara bra med ombyte och se nya ställen och komma en stund bort en stund. 
 
Har ändå liite skolstress eftersom jag missar en del. Men jag vet nog innerst inne att jag kommer att klara det, menmen...måste nog läsa en del i bussen på vägen dit men det ska nog gå bra. Det är ju så lång väg så. Såå nu är det slut me angstandet!!! Det är bara att läsa i bussen och vara duktig! Dethär blir nog bra :) 
 
 
VI SES /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0