Lalalaa you're heart is like whitechocolat, it's hard to melt

Åjaah, vi hade provutgivning idag och resultaten var mycket bättre än jag trodde. Faktiskt!
Men joo, nu siktar jag på nästa period och en sak har jag lovat mig själv. Att vara aktiv hela perioden igenom och inte bara öva till provet.

Har alltså modda (ska satsa som f*n), historia (sådäär), franska (sure, här ska jag satsa), finska (satsa massor), filosofi (sådär). Ha funtsa på att ta en geografi kurs också, för jag har en ledit position. Menmen, jag tror inte ja att ja vill bli av med mina håltimmar, hehe ;D och så har jag hört att gruppen är busig, ööh ork inte med någo sånt. Såå, jag måste fundera vidare och snacka me schakke lite...å dessutom behöver jag satsa på andra ämnen än geografin, ja menar jag tror jag kan bättre satsa på de andra om jag inte har geografi...såå näää, d blir no ingen geo för mig sku jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0