It goes on and on and on

Måste bara komma hit och få skriva av sig. Tragiskt och säga men nu när provveckan är slut blev det nog ändå ett liiitet tomt hål, jag menar vad är nästa mål. Jag behöver nåt att satsa på för att få dagarna framåt. Vad är mitt nästa mål och sikte? Om man säger så! Ja, det vet jag inte ännu. Hade i såå lång tid sett fram emot denhär dagen och nu när den är slut, jaa, då blir man lite tom...Därför är mitt råd till er: längta aldrig till något, ha inga stora förhoppningar för hur en händelse ska bli, för ni hoppas att den ska bli perfekt och när den inte blir det så blir ni besvikna.

Nu måste jag sluta älta! Dags att se mot nya mål och prestationer. Jag veeet, jag låter helt knäpp och störd. Men jag vet att jag behöver det för att få dagarna framåt och för att hitta mening i vardagen. Alla har vi väl sånt vi behöver. Såå, nu återstår att se vad som man ska sikta in sig på. Påsklovet börjar på fredag och så är det ändä till tisdan, alltså fyra dar allt som allt. Vet inte om jag rikit sku villa ha lov, fast de ju klart...om de händer nåt kul så då är det ju kul me lov. Ska nu se vad det hittas på. Sitta hemma själv tänker jag iallafall INTE göra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0