If you don't I won't

Har haft en ganska stillsam påskmorgon, sådär långt och trevligt. Om några timmar får vi gäster på påskmiddag och sen blir det att bege sig till en kompis där resten av kvällen ska tillbringas och så sover vi övernatt där. Det blir nog bra! Hade tänkt fara till stan idag till bibbab för att söka ut modda-boken och ta en titt i nån affär menmen, kändes som att jag inte rikit orkar så det får bli en annan dag helt enkelt!

Håller på (kontrollfreak som jag är ;)) att planera kommande vecka. Synd att jag är en sådan som gillar att hålla koll på när, var och hur saker händer! Imoron spenderas dagen med att vara hos en kompis, eventuellt blir det att fara på en konsert sen på kvällen. På måndag blir det nog stan med mamma och dra sig till bibban och joo fixa skolsakerna inför tisdagen (yäk)! Jep, det är planerna! Nästa vecka blir det nog att njuta av friden och våren och bara ha det riktigt bra sku jag tro :D

Menmen, just nu lider jag av enorm shopping-sug. Tur så blir det stan på måndag, öää, det är inte kul! Menmen, nu ska jag nog lägga energin på annan. Fundera på att läsa i filla-boken. JOO DET SKA JAG! Och så blir det ett hopp i duschen!

Menmen, så nu vet jag vad som väntar, tror jag. Vi får se hur det blir! Hoppas på det bästa :))

Bye //nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0