Tankar om livet

I denhär ålder handlar det mycket om att hitta sig själv. Jag som gått igenom en massa svårigheter i loppet av ett år: några dödsfall, kompisbråk och annat svårt. Trots allt lyckas jag hållas kvar, jag måste vara en stark person. Livet har lärt mig mycket och mycket har jag kvar att lära. Det finns en person här i världen som gör mig livlig, helt galen, pirrig och gör att jag svävar på moln. Han håller mitt hjärta. Jag vill ha honom. Kanske han inte fattar det. Dags att gå upp till kamp och slå tillbaka. Nu ska det kämpas. Jag ska kämpa för kärleken! Ska kämpa så in i helvete för att vinna hans hjärta.

Kanske finner jag den rätta jag någon dag. Han, min babe, kanske kan hjälpa mig att hitta rätt, finna rätt väg. Det är bara och endast honom jag vill ha med på min resa runt i livet. Jag vet inte hur morgondagen blir, endast hoppet om överlevnad är gott nog för att klara sig. I mitt fall kan jag bara försöka, försöka leva så gott det går, bara försöka få honom att förstå hur mycket jag vill ha honom!


Death is not a goodbye, it's a way to the next level

Love hurts but the way it hurts is normal

Life is not fair but try to do the best of the situation





Now is my time in sunshine, I will not wait in line!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0