Orkar inte mer

Orkar inte mer med detta ständiga illamående, ork för faaaan inte!!! Vet inte om det är mitt dåliga självförtroende eller vad för nåt? Som tur är projektredovisningen först på onsdag...ALLT kan hända innan dess!
Hinner ångra att spela upp låten där eller att besluta mig för att göra det...jag får nu se hur det blir. Som tur ska jag ut med Emem imoron, ska höra vad hon tycker. Btw måste jag verkligen jobba hårt imoron på mitt projekt, ska försöka få ALLT klart innan utgång! Allt måste bli bra, och det blir det nog...


If life is a bitch - fuck it!
If life is a princess - marry it!

Just don't go down
If you do, still look up

Let your own sun shine
Don't close it inside your self
Let it shine throught the world
Don't be afraid to show it

We all fail
We all feel bad sometimes
Just don't let it take over you
Just don't let it drag you futher down
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0