It's not over

Heyhey. Miiu for just hem och vi hade helt skitkul. Iallafall igår. Idag vart det lite tjafs menmen, sånt händer. Idag var det egentligen regnet som förstörde allting. Igår spanade vi på "my love". Det var kul. Och Miiu sa några visa ord till mig. Att inte koncentrera för mycket på honom, inte bli för fäst vid honom. Leva mitt liv! Inte låta mig styras av vad han KANSKE tycker eller tänker. Måste låta mitt självförtroende växa och inte låta mig påverkas och fatta beslut utifrån av honom. Måste våga leva mitt liv förfullt. Nu blir det sommar och jag ska leeva för faan. Ni oxå!!!
Svårt och veta vad jag ska lita på och vem. Jobbigt att vara kär och så men...kanske jag ska ta en dag i sänder. Det är väl bäst så, för jag kan ju inte påverka min framtid så mycket trots allt...

Men just det. Miiu visade mig en sida där man kan kolla på film gratis. Nu har jag redan hunnit se dessa och en lite del av Mean girls ettan.

 


Och så har vi ätit:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0