I really do care

Jag bryr mig för mycket. Tänker för mycket. Idag är det projektets fjärde dag. Borde nog sätta i och jobba men jag känner mig ganska ensam hemma med mina trubbel. Saknar till skolan, min klass, gemenskap och kul och skratt. Konstigt men sant, jag saknar till skolan!

Det är inte bara det! Jag saknar honom jag gillar. Men sen...är det värt att lägga så mycket tid på honom. Nej, nu ska jag försöka tänka på annat och bara slappa. Kommer nog att hitta den rätta någon dag. Måste ssluta kontrollera allt, bara låta dagarna flyta och se var de leder mig.

Projektveckan får gå som den går. De får faan säga vad det vill! Jag ska leeva nu, leeva, inte bry mig om onödigt. Ska slappa och glömma alla små trubbel. För allt kommer att bli bra, det gör det nog :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0