Det finns inga ord

Som jag sade i tidigare inlägg, vill glömma alla kärleksbekymmer men...vad ska man göra när hjärtat endast klappar för en, en endakille som är snyggast i världen, hetast i universum, sexigast av alla och gör att man svävar på rosa moln och gör en blind och döv allt???

Det är ljuvligt att känna det men samtidigt tar det så jävla ont och jag vill bara slippa känslan. För jag kommer aldrig, ALDRIG att få honom. Så är det. Men jag vill inte ändå sluta tro. Det måste finnas hopp...
Jag älskar honom, men andra parten? Hur kan man veta vad den andra känner, vågar inte fråga. I min dröm blir det vi, vi två för alltid för evigt. Vi spenderar hela livet tillsammans, gifter oss, får barn, älskar varann.
Önskar, önskar du skulle se mig, känna som jag, vilja hålla mig och aldrig släppa mig. Vill ju ha honom, han måste förstå, vill inte leva i en lögn, jag orkar inte gömma mig längre!!!





Tumblr_ll31p0bybw1qb9uyvo1_400_large


(weheartit)

I don't want to live without you
I want you to be mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0