You are so f*cking mine!

My heart beats for you, my love
I hope you feel the same way as me
I want you too much and will it ever be, you and me
My heart beats for you, when I see you, when I feel you
Just so lovely you are, you are so f*ucking mine

Can't you see
We are meant to be
You and me
Do you know
How it feels to feel like me?

Vill ha dig, förstår du ej! Se bilden här, jag vill ha dig sådär!

Tumblr_lhke6lzo8a1qfjv55o1_500_large




Hejjuu på er. Beställde la lite kläder i lördags, men vill ha mer. Nu vill jag ha nya, heeeeta underkläder. H&m eller gina, might seppälä har u rätt så billiga och snygga. Nästa gång till stan måste jag ta en titt. Dock måste jag vara ensam en sån gång. Det är ju rätt så *ööh* och fara en kompis och sen köpa lite underkläder som, ja ni vet. Funderade på att köpa kanske till 16årsdagen i sommar sen, nu när man blir ***-****** ni vet som 16 årig. 

Syns, ni bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0