Jag vill säga att jag älskar dig

Vi har någonting som jag inte kan förklara
Att vara kär är det svåraste man kan vara
Hur länge ska det ta tills du märker mig
Ända tills jag får hålla dig
Önskar så att du skulle vilja hålla mig hand
Att du skulle vilja vara min och jag din

Obesvarat det kanske är
Jag kan inte märka det, för jag är för kär
Är jag kanske ful och konstig som som ingen kan gilla
Eller är jag fin och bra och den som du också drömmer om och vill ha
Jag vill ha!! Bara dig! Din kropp nära mig!! Dina läppar mot mina!

Känner du som jag? Är du lika kär?
Vill du så ska jag värma dig, göra dig lycklig, krama dig och älska dig föralltid.
Vi kan ligga i stranden på den varma sanden, bada i kalla havet nära varann
Eller dansa hela kvällen, ta en tur ut i natten på en promenad.
Kanske vi kan lova ett löfte eller två.
Du är den ända jag vill i framtiden få.



Tumblr_lhr2bnwjn41qef5huo1_500_large

(bild: weheartit)

I WANT TO HOLD YOUR HEART, YOUR SOUL, YOUR BODY, YOUR EVERYTHING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0