Sweet 16

Fyller ju snart fucking 16, Ohlallaaa! Ha önskat mig lite smått som presentkort, pengar, skolväska till gymnasiet och nytt nomination. Bryr mig egentligen inte om dyra ting som ipods och sånt...man vill bara alltid ha det nyaste. Fast en ny telefon eller en utomlandsresa skulle vara drömlikt.

MEN...det finns nåt jag vill ha destu mer. Den kille jag älskar. Bästa presenten skulle vara om han en dag skulle säga till mig att han älskar mig och att han vill att vi ska vara ihop föralltid <3






I couldn't have done it in another way
But you know I  love you
Or don't you
Want you to lift me up in your arms, hold me tight, kiss me and wisper 'I love you' in my ear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0