Varför jag?

Det finns mycket och fundera på, varför jag?
varför drabbas just jag?
varför inte nån annan, varför jag?
varför fick jag det som jag nu fick?
varför får alla andra nåt som jag inte fått?
varför har alla andra det självklara när inte jag ens fått chansen?
varför måste jag stå ut när igen annan behöver göra det?

varför blev världen som den blev?
varför fick just vi chansen att bo på jorden?
varför är jorden till största delen av vatten?
varför kan just vi fått den chansen att bo på jorden?
varför blev allting inte som vi tänkt?
varför är jorden en ond plats?


Svaret skulle kunna vara: FÖR ATT DET BARA ÄR SÅ, THAT'S LIFE ON EARTH! WE ARE NOT IN HEAVEN YET!






Denna text är ägnat åt en viss person <3<3<3!  Keep going ni som upplevt det samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0