Vad jag sparar till

Jaa, den frågan ha jag funderat på. Eller om jag alls vill spara till nåt? Men ha nog kommit på nåt jag vill ha och som jag vet att jag aldrig skulle få om jag inte själv köpte det. Ha nämt det tidigare så ni kanske minns, men joo. Tänker nog spara till hårförlängningar.

Tänkte kanske köpa från rapuzelofsweden sen då jag har tillräckligt med pengar (typ på sommarn). 50 cm lång och mörkbrunt MÅSTE det vara :) Jaa, och clip on's måste det vara så man får bra ut dem.

Eller råkar ni ha bra tips hurdana hårförlängningar som är bäst?
TACKSAM FÖR SVAR!

Hiustenpidennys Tuotteet - # 2 CLIP-ON HIUSTENPIDENNYS 50cm (110g)


Sånadär hade jag tänkt mig!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0