Plugga? Nu? Är ni galna eller?

Man blir ju rädd! Ha läst några bloggar och folk talar om att plugga eftersom det bara är några dagar innan det är *back to school*. Själv skulle jag verkligen inte börja plugga nåt meningslöst nu, på jullovet liksom. För vi har först ett prov 26.1 och det är ju liksom över två veckor dit, duuh?

Men men, jag har ju varit tvungen att läsa min modda-bok under lovet! Har bestämt att jag ska läsa klart boken idag och se över resension pappret så jag vet vad som komma skall!
Tror jag även ska packa skolväskan klart, checka skol-kalendern och ta en snabbtitt över var vi blev före jullovet!! (minns nada)


School work hey?

No way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0