Nej Nej Nej!

Joo, visst är allt bra här annors. Förutom att jag saknar till igår helt jätte jätte mycket. Idag kommer det att vara SÅÅÅ tråkigt! Ska strax börja med alla läxor och sen plugga matte (ekvationer) HJÄLP? Men jag måste verkligen plugga, jag fattar nada av matten...

Men ibland måste man bara...efter läxorna och före jag ska plugga ska jag ta en mysig promenad i vår vackra vita vintervärld :)

Ha det bra nu

//MeNelly


Det är nåt facinerande med denna låt...lyssna och säg vad ni tycker om den!


Kommentarer
Postat av: jaana

Promenader kan pigga upp ens humör. Men plugg är kanske inte det roligaste...

2011-01-16 @ 10:56:13
URL: http://minvardagsblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0