MeNellys funderingar

Jag är en rikig funderare. Funderar på allt och lite till och på för mycket så jag själv blir riktigt råddig. Funderar på vem jag är liksom, hur ser folk mig? Jaa det kan nog variera ganska mycket. Vissa ser väl mig som en fjortis-diva, en mystisk person, en snäll typ, allmänt social, menlös, eller kanske riktigt basic tonåring. Vad vet jag?
Jag vet inte om jag just gillar och bli kallad fjortis fast jag har mycket foundation och går med mycket leggins. Det är bara jag liksom. Haha, skulle ialla fall aldrig fakea en fylla som i icas reklam, har ni sett den? 
soo NOT MeNelly style...
Haha, liiite löjligt...

Men joo, alla funderar väl på framtid, drömmar och personlighet ibland. Jag vill ha familj i framtiden, jag skulle vilja bli sångerska och leva till en del på min talang (om man nu kan säga att jag har en sån) och personligheten ska vara unik!


Kom på en sak! HAVET speglar mig ganska bra eller hur. Jag är som havet:

...kan kännas kall först men varm och behaglig då man lärt känna det!

...man tror man vet allt då man sett ytan!

...det gömmer sig saker under ytan som bara de som tar risken kan se!

...kan båda var till skada och ytterst stor hjälp!

...sträcker sig långt, längre en man kan förstå!



Livet är svårt! OCH TRO INGET ANNAT! Endast starka personer överlever och vågar se möjligheten att klara sig.
Det är nåt vi måste acceptera. Vi klarar oss inte utan problem.

Lycka är inte att allt är perfekt i livet.
Lycka är det små, härliga stunder av ljus vi får.







Drömmen om att stå vid en sånhärn och alla lyssnar...den drömmen får inte dö ut!

Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-01-26 @ 18:48:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg hilsen en norsk blogger danian.blogg.no

2011-01-28 @ 17:55:13
URL: http://danian.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0