Me like!

Cha cha på er! Måste bara få säga att jag tycker rakt utsagt att jag faktiskt diggar Louis Vuitton. Fantastiskt style,
me like! För er som inte visste det var Louis Vuitton en designer, hans designade väskor, schalar, plånböcker och allt vad det finns, särskilt väskor är jätte kända och jätte dyra!!! En medelstorleks väska som är äkta Louis Vuitton style kostar ungefär runt 8.00-1.000 euro (dvs. 8.000-10.000 kronor) och ibland ännu mera.

Det man bra känner igen Louis Vuittons väskor på är hans design. Blommor och småfigurer och förståss LV som står för...gissa vad? LOUIS VUITTON! De orginala väskorna har brun bakgrund och motiven är beige färgade. Här ser ni en:








Dock har jag inte riktig fallit för denhär färgkombinationen utan mera de som kallas multicolour. Det finns svarta multicolor som nog är rätt fina och sen finns de vita multicolor väskorna som Louis Vuitton har skapat. Och jag måste bara säga att de vita multicolor färgade Louis Vuitton väskorna är assnygga, grym niceiga. JAG MÅSTE BARA FÅ EN SÅDAN. 

I love this<33333 don't you!?




         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0