Livet leker inte

Fick frågan om ifall jhag kunde ha fler bilder i bloggen? Svaret är: JAA! Visst ska börja ha fler bilder i bloggen :) Tack för tipset :) Kul att ni gillar min blogg.

Just det, det där om att livet inte leker just nu. Huu, det känns ganska jobbigt. Känns som om alla problem som dyker upp nu är handlar om kompisar? Måste finna mig i det bara.

Men men, imoron blir det kul. Vi ska till stan, på SKOLTID. Vi får dessutom en timmes fritid för att gå och äta etc. Kanske shoppa nåt om man hinner.

P.S jag har inte ännu heller kunna bestämt mig vad jag ska behålla av det som jag beställde :/


Egopic på MeNelly, altså jaag! GUUUD JAG ÄR SÅ JÄKLA FUL = orsak till sällan ecopix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0