Ingen skola imoron

Missar somsagt skolan imoron. Eller snarare, vi ska med skolan till stan och gå på några olika skolor och bekanta oss. However blir det gymnasiet för mig så jag kan BARAAA chilla. Och på en timmes rasten kan vi chilla med
da b-rudzz i pararellklassen! Ska nog bli kul.

Btw. Efter dagen i stan far jag till emem och fixar klart presenten för på fredag smäller DET! Och så vill/måste/ska väga mig imoron bitti, vad man nu går ner på en dag, 100g???

//MeNelly som önskar er godnatt






Egoopic! Soo fjorwwwtiiizzz med läpp puut :D


Kommentarer
Postat av: Pitebruden

Fin hatt =) allt bra?



kram

2011-01-19 @ 04:13:37
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0