I 'm making a list

Jag håller på och gör en lista över vad jag behöver köpa för kläder. Måste bara ta några tittar i garderoben för att se det.

Bh
Trosor
Byxor
Jeans
Vårskor

Jaa, det behöver jag nog. Fast vårskor kan jag nog inte köpa än riktigt, om jag inte hittar super fina på nån rea eller nåt :)

Har kanske glömt att berätta men jag har beställt hem kläder x2 + en träningsmaskin för att bli smalare och få mindre lår :) Fast från ena stället som jag beställt kläder ifrån beställde jag endast två plagg (samma men olika storlek). Vill absolut ha ett visst sorts jeans, som tydligen är JÄTTE svåra att hitta och som tar snabbt slut...

Men joo, imorgon blir det att se efter sportmjukisbyxor (kanske), chinos/harems?, vårskor (på rea isf) och lite underkläder på rea om jag hittar någo fina. Även snygga tröjor och blusar billigt är välkomna! 





Får inte glömma mitt ginatricot-bonuskort hemma! Fast nu har jag redan fem stämplar, altså två till sen jag tog detta foto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0