Happy evening

Juuh, tur att klockan inte är mycket, hinner se mååånga filmer! Dessutom längtar jag tills imoron då jag får shoppa loss ordentligt, imoron far vi till mitt favorit ställe, yeeyee!

Btw. vill jag se filmen Love and other drugs har hört att den är j*vligt bra! Men ska fråga med några vänner om de vill komma med, typ nästa veckoslut kanske?





Men men, först imorgon och shoppa! Huhhuu, vad jag vill bli av med pengar :) Shoppa, shoppa, shoppa! Det är nog allt jag kan tänka på ikväll!

Kommentarer
Postat av: MyDreamStory

Hej! Fin blogg, hoppas du läser min berättarblogg :) (har ej skrivit en berättelse än) Om du inte förstår vad jag menar så kolla på min blogg där jag förklarar! :P

2011-01-06 @ 19:44:35
URL: http://mydreamstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0