Gårdagen

Jaa, altså sorry för dålig uppdatering igår. Hade helt enkelt inte så mycket tid. Skola, sånglektion, fixande och sen till födelsedagsfesten. Men rikitgt kul var det igår måste jag säga :)

Idag är det inget planerat inget fest eller filmkväll eller nåt. Jag skulle i alla fall inte kunna fara dit. Har mycket (tråkigt) att göra idag. Dvs. PLUGGA! Ska plugga hälsokunskap, franska och "den trevliga" matematiken, usch!
Ska även vara duktig och göra läxorna klart idag hade jag tänkt.

Men först nu på dagen ville mamma att jag skulle komma med henne till en lite så att säga by dit vi skulle och typ äta på nån litet mysig café och sen kanske gå och se i de små affärer de har där. Som tur tar det inte länge. Måste vara hemma innan klockan 2 så att jag hinner plugga det jag måste plugga. Om jag hinner ska jag stryka lite kläder klart också.

Btw. skulle vilja shoppa men har verkligen inte tid eller råd med det just nu = får vänta.


Sees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0