Dont worry, be happy

Jag är ganska glad just nu. Imoron sticker jag iväg till min nära kompis som bor ungefär en halv timme ifrån mej. Ska bli där i några dagar så uppdateringen kommer vara lite sämre tyvärr...Måste ju göra en lista av vad jag behöver packa med, iallafall detta:

Nattkläder
Toaväska
Extra kläder
Present (hon fyller år när ja är där)
Massa pengar
? okänt ?

Allt detta behöver jag nog + massa annat som jag inte kommit på än. Guuud va glad jag är att slippa bort ur denna trånga lilla stad.
Btw. pengarna behövde jag ta med eftersom vi åker in till några shoppingcenter nära henne och så ska vi shoppa oss halvdöda! Me like :) Jag måste köpa massa nya kläder känns det som och lite kosmetik också!


Men men...nu ska jag ta och se filmen Patrik 1,5. Det är en komedi, hoppas den är bra. Ska nog ta och plocka ner en o annan candy cane från julgranen så jag har lite godis till filmen hehe :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0