Det jag har lärt mig...

...är att jag inte ska shoppa spontant. Måste verkligen fundera noggrannt vad jag ska söka efter och vad jag ska shoppa. Ska imoron med mamsen till nåt la ställe hon ville till. Ett ganska shiet köpcenter enligt mig men kanske man skulle hitta nåt fint att köpa hem ialla fall!

Hur tråkigt det än låter ska jag 'make a listää' över vad jag ska se efter i köpcentret imoron.

Nu ska lilla MeNelly och läsa klart sin smått tråkiga lilla modda-bok. Har sisådär 50 sidor kvar. Ska nog åtminstone läsa 15 nu!



//MeNelly som inte vill att skolan ska börja och som vill att hon ska gå ner 7 kg direkt utan träning!



Ska börja min viktminskning då skolan startar! Huhuuu, vill, ska, kräver att gå ner 7 kg till sommarn!



The la apple diet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0