Dagens planer

Det känns för j*ävligt att imorgon måste dra sig till skolan! Huhhuuu, neej! Me don't want...
Men men, då gäller det väl att bra ta vara på sista lediga dagen, tror jag?

Ska ju och shoppa snart, helt kul nog
Sen måste jag fixa lite inför skolan, kolla reensionen, packa väskan etc.
Chilllaaaa (kanske ringa nån kompis?)
Imoron måste jag typ ringa till ***** och fråga nåra viktigheter!

Japp japp, meeen...shoppa och skol-grejjer, det är nog det viktigaste ändå!

Men hej! Imorgon börjar min bantning, jobbigt blir det nog...men men 7 kg ner SKA jag klara! Kommer nog säkert och berätta lite om min bantning här i bloggen också :)






Te är ju riktigt gott, vad är er favvo smak? Min är nog typ skogsbär eller jordgubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0