Dagens måsten

Nu så har man sett filmen Patrik 1,5 klart. Enligt mig var den ingen höjdare...sorry! Men åandra sidan finns det ortroligt mycket sämre filmer jag sett. Alla tycker ju olika, så.

Men men, idag finns det några måsten, altså saker jag måste göra (tråkiga saker)!


1. Städa. Det måste jag göra, har inte varit en sån ängel-dotter på sista tiden...







2. Läsa på modersmålsboken. Vi fick i läxa över jullovet att läsa klart en bok för sen ska vi skriva en recension. Huu, jag hatar min bok 'Lydia Light'. Den är världstråkig! Just nu är jag till sida 116, men det finns allt som allt 261!!!









Orkar inte, vill inte, ids inte!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0