Dag 1 - Om mig själv

Jag heter Nelly och jag är 15 år. Jag är en glad, livlig och skrattig tjej. (Typ alla i skolan vet att jag skrattar åt det mesta). Trots att jag är glad och helt crazy (på ett bra sätt) kan jag visa helt andra sidor av mig. Är allmänt social av mig och gillar att ha folk runt om mig.

Utseende mässigt är jag mellan lång/kort, 167 cm. Jag har lång ben, haha. Är ganska smal men inte direkt sportig av mig utan mer dans-typ. Mina passioner snurrar inte kring sport, konst, handarbete eller nåt sånt. Mitt livs strösta dröm är inom musik & media. Jag älskar stå på scen och bjuda på mig själv och få andra att skratta och bli glada. Jag sjunger, spelar teater och dansar. Enligt folk, vänner och sånglärare sjunger jag mycket bra.

Till sist! Jag är en typ som tänker för mycket, bryr mig för mycket och är allmänt orolig ofta. Enligt vissa vänner är jag en fjortis och vissa tycker att jag bara är otroligt rolig.




//MeNelly som meddelar att ni nu vet mer om henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0