2010's citat

Hejhej, kom och tänka på allt vi skrattat åt i våra dagar. Citat, är alltid lika kul. Förra årets top 7 citat, eller iallafall såna som jag minns ;)


- Slottet var alldeles tomt och helt öde. Hon blev lite bestört...och..
- Nelly, tyst!


- Vad sägs om regnbågslandet...ämen det låter som ett barnkalas! Nu vet jag! Temat är påsarosa!!!


- Gräset hjälp mig
- Vilken nilvass!


- Allt handlar om statistik och strategi, han kan inte ens borsta tänderna utan en reservplan men jag får skylla mig själv jag föll för det breda axlarna!
- Altså var var grejjen med taperna som krullade sig av vitlöksstanken?


- Vill ni höra en vits?
- NEEEEEJ! Kom vi sticker


- Två dyngdrakar var ute och flög när den ena kraschade. Men det gjorde inget för hans pappa ägde en korvkiosk!
- Hahahaha, jag fatta inte i alla fall


- Vi lät er vara längre uppe, räcker inte det, va?
- *GAPFLABB*

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med :D

2011-01-04 @ 23:34:46
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker du att det är viktigt med bekräftelse i ett förhållande?



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2011-01-05 @ 11:49:27
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0