Sommarplaner

Haha, måste bara planera lite min sommar. Ha gjort en lista på grejjer jag planerat för sommarn iår.

- Resa utomland, inte solsemester utan typ shopaholiday
- Sommarjobb, och det är ett bara måste
- Sova ute (i år igen) - Fara och uppleva gamla minnen till nöjespark eller fantasivärld
- Spendera massa tid me vänner Jaa, nii där. Såhär blir de! Kanske kommer det upp nåt annat som jag har glömt.

P.S Måste sticka och plugga nuuu. Guud vad sur jag blir... Ska la först försöka lära mig
matte och sen läsa samppa och läxorna får inte glömmas.






VILL HA LA SOMMALOV NUUH!

Kommentarer
Postat av: elina

vill också ha sommarlov nuu!!:D

2011-02-03 @ 12:41:21
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0