Dissar

Hejjuu! Igår var det ju vinterbalen, och jag diggade inte den precis. Det var tråkigt och blev inte uppbjuden för mitt par var sjuk, diss diss säger jag! Har ju ingen pojkvän just nu att bli uppbjuden av heller. För jag är inte rikigt den där typen som gillar att vara ihop, jag gillar att vara fri än så länge. Men VISST sen om några år vill jag nog ha en gosse. Och joo, sen när jag är vuxen så gifta mig och få barn. Men men...kanske man inte borde oroa sig så mycket för framtiden för det lönar sig nog inte.

Detta var nog ett helt j'vla angst inlägg, men faktiskt så har jag lite angst, shiiiet altså! Men ska sluta angsta och njuta av lovet istället...


//MeNelly med liite angst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0