Dag 5 - Min bästa vän

Nej åå, detta blir så jäkla svårt ju. Förr när man var yngre hade man ju lätt en bästa vän. Men nuu...
Det jag brukar svara om någon frågar "vem är din bästa vän?"

Jag svarar: Alla som är mina riktiga vänner är mina bästa vänner!

Förståss har jag ju vissa jag litar på mer och berättar bekymmer och hemlisar för men men...alla mina vänner har en del inom mig som bara just 'de' kan fylla. Ska ta och berätta om några, bli inte ledsna om jag inte skrivit alla. Tar somsagt bara några...

Miiu: Var ska man börja. Du är så jäkla härlig människa. Dig berättar jag allt för, du min syster. Lova att du aldrig lämnar mig...<3<3

Emem: Har inte kännt dig så länge men du finns alltid där för mig och man kan skojja och skämta med dig.
Ihq <33 du e shiet viktig för mej

Telluuz: Uuzi, du är så jäkla viktig för mig. Hoppas du fattar det. Vi kan ha så himla kul ihop och så finns du där om jag behöver dig. Lööv u 2!

Linda: Du och jag skrattar alltid tsm och har samma humor. Kul brukar vi ha det. Hoppas vi alltid e vänner <33.

Ida: Du och jag måste ha världens MESTA SJUKA HUMOR! Ingen fattar vad vi snackar om. T.ex. "är du ari?", "ägg", palettfärger eller våra oförglömliga dagar på taekwondo träningarna.


Sen finns det många fler viktiga för mig, t.ex. hela mitt gäng från e! w, a, l, m alla ni <333









Jag och bästa Miiu! Fiin e du :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0