Äntligen

PROVEN SLUT PROVEN SLUT, JEEEJEEJEE! ungefär sådär lät det i korridoren i skolan från mig efter fyssa provet. Så jäkla skönt. Ska inte sticka nånstans idag bara DATAA. Dessutom planeras det och fixas för det bästa sportlovet och jaa faktiskt sommarlovet också, resa, stuga med kompisarna och la massa annat skoj. Jag blir helt yr av allt juu.

Men men, ska nog blogga bra iallafall och bantaaa! 5 kg down down down :D Men joo, mamma köpte idag en kjol och ett bälte idag till mig. Kjolen i storlek 36 och den var alltför jävla stor, måste la sy in den massa. Men men, bättre för stort än för litet eller hur? :)

Just det glömde nästan...jag vill till PORTUGAL i sommar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0