Vill bara vara nära dig!

Du finns där ute, inte så långt ifrån skulle jag tro.
Om du ändå visste vad jag kände.
Försöker visa mig för dig men du bara går.
Du fattar inte vad du blivit för mig.
Ska det bli vi tillsammas ännu en dag?
Ska jag få hålla dig nära, vaka med dig, älska dig?

Du vet inte än hur bäst vi skulle vara.
Du vet inte än hur mycket jag vill ha dig.
Men det ska du allt få reda på.
Men det ska jag nog visa för dig.
Låt oss försöka hur det skulle vara.
Låt oss vara föralltid tillsammans.
Aldrig ska jag lämna dig.
Aldrig ska jag sluta älska dig.

Vänta bara och se, för det kommer att ske.
Du ska nog få se, se vem jag e.
Jag tänker inte ge upp.
Jag tänker kämpa.
Vad än de andra säger.
För jag vet och jag vill.
Vill bara vara nära dig hela tiden.
Kasta mig i dina starka armar och glömma allt annat.
Kärlek är inte alltid lätt, inte alltid mitt.
Men jag kommer att göra det underbart och göra dig till min.



I-20_large

Kan det vara vi, en dag?!


Så...Vad gör vi? Nu kör vi en gång för alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0