They way I'm going to change it all

Har funderat länge. Ingenting kommer väl aldrig att vara helt perfekt! Nu är vissa saker helt uppklarade och det känns bra. Nu blir det jullov och det kommer att bli roligt, hoppas jag.
Jag har fått nya krafter för att orka försöka med en viss person, nya krafter för att (faktiskt) kämpa med skolarbetet även på jullovet för annors får jag det för stressigt med showen sen...
Har dock svårt att släppa vissa saker, men kanske jag bara måste förstå att ibland måste man sluta fundera och tänka att: joo, det gick nog riktigt bra!
Det ända jag önskar för min del just nu är att jag hittar på något med kompisarna på nyårafton och att jag få ha ett kul jullov med nära och kära och att få mycket skolarbete uträttat på jullovet (och också att få kontakt med en viss person...). Dags att sluta älta en gång för alla. Nu är tiden för att må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0