Every story has an ending. But in life, every ending is just a new beginning

Nu är året 2011 snart slut. Såg vad jag skrev vid förra nyår. Jag önskade att år 2011 skulle bli MITT år! Var det mitt år? Fick jag det jag förväntade mig???
Det har hänt massa bra dethär året, oförglömliga stunder. Träffat härliga mänskor och fått prova på massa nyt och ha kul. Visst har 2011 varit ett bra år. Längtar på ett sätt redan till 2012. Förnuu mänskor!!! 2012 SKA BLI DET BÄSTA ÅRET EVER, JAG SKA GÖRA 2012 TILL DET BÄSTA NÅNSIN!

Men vad ska jag lova mig själv inför nästa år...här e lite nyårlöften! (inte i viktighetsordning)

1. Fortsätta att kämpa med skolarbeten
2. Bli tillsammans med den jag e kär i 
3. Sluta älta och bekymra mig, leva livet helt enkelt

Nåjaa, hittils ser listan ut såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0