Höstlov!

Japp, äntligen är det höstlov! Nu ska de bli slappande och så nästa vecka ut på prao då ja! Lite svårigheter har det varit den senaste tiden, kompiskonflikter, prov stress och sånt men jag ska nu försöka lägga det bakom mig nu. Life goes on, u know!

Dessutom har jag hemsk ångest här, alla ska ut på fest eller filmkväll eller nåt men jag ska sitta hemma här i kväll. KUL! Uuuusch, jag vill ut som de flesta andra...Men ingen ångest för det, de lär bli fest imoron och i övermoron då jag ska åka in till stan till en av mina bästa vänner och stanna där nåra dar. Fest, shopping, filmkväll, karaoke och annat skoj ska vi nog ha :D ÅÅÅH, jag måste slappna av nu daah. Kanske dra senare till affärn, köpa nåt dricka, typ sider, nam nam :)









Dessa ligger etta på mina lista för de jag vill ha, eller nåja köpa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0