GYMMMAAA!!!

Tjahej! Nu ska till gym, eller nåjaa inte just nu utan efter några timmar. Zumbat börjar klockan 7 och jag ska dit tidigare så jag hinner träna lite muskler. Men men, nu ska jag chilla och göra några läxor, öva till förhör, usch och fy och bläää! Men men, nu ska jag sätta mig ner, se på tv och sånt. Thzillllaaaah, <3 fjoooorwtizzööh! Okej, nu ska jag sluta innan det blir allvarligt...

Just till saken. Sjukt kul att börja med gym igen. Eller nåja, vet inte rikitgt, känner mig lite lat men men. Jag vill iallafall bli smalare och då måste man utsätta sig för den tortyren att köpa gymkort och gå där. En månad låter bra. Då hinner jag nog loosa många kilon, hehhee xD Vägde mig i morse och sen ska jag se vilka resultat jag får. Och joo, jag måste mäta midjan och låren och de så får jag se nästa veckan om de blivit miiinndddrrreee!!!

Okej, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lauritzmargit

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2012-08-03 @ 10:58:37
URL: http://lauritzmargit.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0