Vanlig dag

Gomorron på er! Idag ser ut som det skulle bli en rikigt vanlig dag. Snart måste jag ge mig av till skolan och så. Då jag kommer hem är det pluggande som gäller, både finska och matte. Guuud så jobbigt! Jullov nu ttaaack
Men joo, är det nn där ute som är bra på bråktals räkning, hjälpa mig kanske?

Btw. igår ikväll var lite komisk. Jag kände mig som en desperat typ. Satt framför tv:n och såg på de första avsnitten av sex and the city och åta kalinka jogurt. Ni vet jogurt med sylt och naturell jogurt. Gott gott var det.

Har varit lite besatt av att klicka hem nt från nätet. JAG VILL KÖPA KLÄDER! Men u know, pengar räcker inte alltid till. Till julklappar far otroligt mycket pengar.





Inspiration...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0