Tv kväll för min del

Hejjuu! Kom precis från duschen, nu känner man sig fräsh. Såg innan det på filmen "En ö i havet". Rörande film måste jag säga. Jag rekomenderar verkligen för er att se den!

Men men, resten av kvällen blir det nog tv för min del. Detta kommer jag förmodligen att se på:

- Flickan som lekte med elden (typ samma som 'män som hatar kvinnor')
- Bones (på TV3)




HÄR KAN NI SE EN SCEN BILD FRÅN "EN Ö I HAVET"...









P.S Glöm inte bort frågestunden! Fråga allt ni vill och lite till. Jag svarar på frågorna imoron.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig en Trevlig fortsättning! Hoppas du fick massa fina julklappar! KRAM

2010-12-27 @ 01:03:20
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Sanna B

Jag läste hela serien när jag var yngre. Älskade den - såg den när den precis kom ut på tv som miniserie. Älskade den också!

Kanske ska ta och läsa om dom, eller i alla fall se filmen än gång till!

2010-12-27 @ 09:54:29
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0